9577_logopl2017.jpg  pl-logo-www.png

Ogłoszenie Komisji Wyborczej Samorządu Doktorantów Politechniki Lubelskiej

05.12.2024 Uczelnia
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
komunikaty1.png

W dniu 20 grudnia 2024 r. odbędą się wybory uzupełniające do Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów Politechniki Lubelskiej, wśród studentów I roku kształcenia. Do obsadzenia pozostają mandaty. 

 Za prawidłowy przebieg wyborów odpowiada Komisja Wyborcza, w składzie:

  • mgr inż. Michał Kuszneruk - przewodniczący
  • mgr inż. Damian Kostyła
  • mgr inż. Wojciech Zbyszyński

 Od kandydatów do Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów Politechniki Lubelskiej wymaga się:

  1. Złożenia w postaci elektronicznej swojej kandydatury w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godziny 12:00 na adres m.kuszneruk@pollub.pl ze zgodą na upowszechnienie danych kandydata takich jak: imię, nazwisko, rok studiów;
  2. Ponadto na potrzeby organizacyjne kandydat powinien podać dodatkowe informacje takie jak:
    • nazwa Katedry, do której kandydat przynależy,
    • tytuł, imię i nazwisko promotora lub kierownika Katedry/Instytutu,
    • dane kontaktowe takie jak: adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej (e-mail), nr telefonu kontaktowego
  3. Przedstawienie kserokopii aktualnej legitymacji doktoranckiej;
  4. Przedstawienia krótkiego życiorysu;
  5. Załączenia listy poparcia, zawierającej co najmniej 10 podpisów doktorantów Szkoły Doktorskiej w Politechnice Lubelskiej popierających kandydaturę wraz z numerami legitymacji z wyłączeniem głosu kandydata.

Wszystkie wyżej wymienione informacje zostają zabezpieczone przez Przewodniczącego Komisji Wyborczej, a na pisemne żądanie kandydata po zakończeniu wyborów lub wycofaniu kandydatury zniszczone.

Zgłoszenia zostaną poddane weryfikacji przez Komisję Wyborczą, która oceni ich zgodność z wymaganiami formalnymi.

Obwieszczenie kandydatur nastąpi 13 grudnia 2024 r.


Dear Doctoral Students,

On December 20, 2024, by-elections for the University Council of the Doctoral Student Government of Lublin University of Technology will be held among first-year doctoral students. Three seats remain vacant. 

The Electoral Commission, responsible for ensuring the proper conduct of the election, consists of:

  • MSc Eng. Michał Kuszneruk – Chair
  • MSc Eng. Damian Kostyła
  • MSc Eng. Wojciech Zbyszyński

Candidates for the University Council of the Doctoral Student Government of Lublin University of Technology are required to:

  1. Submit their candidacy electronically by December 12, 2024, at 12:00 PM to m.kuszneruk@pollub.pl, including consent for the dissemination of the following candidate information: First and last name, year of study
  2. Additionally, for organizational purposes, the candidate must provide the following:
    • Name of the Department to which the candidate belongs
    • Title, first name, and last name of the supervisor or Department/Institute Head
    • Contact details, including residential address, email address, and phone number.
  3. Provide a photocopy of a valid doctoral student ID card.
  4. Submit a brief CV.
  5. Attach a list of supporters, including at least 10 signatures of doctoral students from the Doctoral School at Lublin University of Technology who support the candidacy, along with their student ID numbers (excluding the candidate's own signature).

All the above information will be secured by the Chair of the Electoral Commission and, upon the candidate's written request after the election or withdrawal of candidacy, will be destroyed.

The applications will be verified by the Electoral Commission to assess their compliance with the formal requirements.

The announcement of candidacies will take place on December 13, 2024.

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17